SPLOŠNI POGOJI DRUŽBE RENOVO d.o.o. 

 

Izdaja št 2                                                                                                           Velja od: marec 2021

SPLOŠNI POGOJI DRUŽBE RENOVO d.o.o. ZA POTROŠNIKE IN PARTNERJE 

Splošni pogoji za potrošnike 

Aplikacija SPLETNA KOŠARICA omogoča neposredno sklenitev nakupne pogodbe in nakupa preko spletnih strani, omogoča vpogled v seznam artiklov, cene in tehnične specifikacije. Svoje povpraševanje s pomočjo spletne košarice oddate, ponudnik pa bo preveril cene, dobavljivost in združljivost izbranih komponent in vam dokončno ponudbo z morebitnimi prevoznimi stroški posredoval na vaš elektronski naslov brez obveznosti in stroškov.

Splošni pogoji sklepanja pogodbe na daljavo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. 

Spletno mesto ureja podjetje RENOVO d.o.o. ( v nadaljevanju ponudnik). Ob registraciji na spletno mesto 
www.renovo.si obiskovalec pridobi uporabniško ime in  geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. 

Splošni pogoji poslovanja določajo medsebojne pravice in obveznosti ponudnika in kupca. S prijavo v spletno trgovino kupec potrjuje, da sprejema splošne pogoje.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • g) način plačila in dostave,
  • h) časovno veljavnost ponudbe,
  • i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov na spletnem mestu

Ponudba na spletu se spreminja pogosto, cene veljajo na dan izdelave ponudbe, o dobavljivosti pa ponudnik potrošnika obvesti s predračunom po elektronski pošti. 
Na spletu sta objavljeni dve ceni: priporočena prodajna cena in internetna cena in vključujeta DDV. Do internetne cene so upravičeni kupci, ki se registrirajo v aplikaciji spletna košarica s svojimi podatki ali kot gost in kupci, ki na prodajnem mestu posredujejo svoje podatke. 
Priporočena prodajna cena je običajno višja (prečrtana) od internetne cene.

Uporaba spletne aplikacije je brezplačna in v ničemer obvezujoča.

Načini plačila: 

Naročeno blago lahko plačate na naslednje načine: 

  • odkupnino Pošti Slovenije ob prevzemu , velja internetna cena s dodanimi stroški dostave, ponudnik  kupca obvesti s predračunom 
  • nakazilom na račun ponudnika, ponudnik predhodno izda predračun, ki ga kupec poravna na TRR podjetja Renovo d.o.o., velja internetna cena;

Ob dobavi ponudnik izda račun v elektronski obliki, na katerem so prikazani tudi stroški dostave in odkupa. Naročila in njihova realizacija so kupcu vedno na voljo na spletnem naslovu ponudnika v mapi Pregled naročil, dostop do pogodbe pa je mogoč na naslovu ponudnika.

Cene

–  Cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. V kolikor je kupec registriran kot nadaljnja prodaja so  cene brez DDV in je ta podatek izrecno naveden. 
–  Cene veljajo v trenutku oddaje košarice za izdelke na zalogi, nimajo v naprej določene veljavnosti in veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini.
–  Cene za izdelke, ki ob naročilu niso na zalogi ali se med procesom urejanja naročila prodajo, so lahko različne od objavljene. V tem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembi cene in roku dobave s ponudbo.
–  Trudimo se, da bi vedno zagotavljali ažurne podatke, a se vendar lahko zgodi, da bi bil podatek o ceni napačen V takih primerih bo kupec predhodno obveščen o spremembi pogojev in ponudnik brez nadaljnjega sprejme odpoved naročila.
–  Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo, 
kupec pa ga plača (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Zaključeno). Cene in ostali pogoji pogoji so fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

–  Pogodba in vsa ostala komunikacija se sklepa v slovenskem jeziku.

Stroški dostave:

Če kupec želi blago prejeti na svoj naslov, mu ga ponudnik proti plačilu dostavnih in odkupnih stroškov pošlje s paketno distribucijo Pošte Slovenije. Cena dostave je odvisna od teže paketa:

DOSTAVA PTT  DO    5 KG= 4,50 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO   10 KG= 4,64 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO   20 KG= 6,34 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO   30 KG= 6,71 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO   40 KG= 9,76 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO   50 KG= 11,35 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO   75 KG= 12,20 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO 100 KG= 15,86 EUR z DDV

Strošek za odkupne pošiljke je dodatno 1,80 EUR z DDV. Za pošiljke večjih dimenzij ali večje mase, se kupec in prodajalec vsakokrat dogovorita za višino stroškov dostave.

Kako oddate košarico in opravite nakup? 

–      Za kreiranje nakupovalne košarice, se je treba v aplikaciji najprej registrirati.

–      Po registraciji lahko v košarico dodajate artikle, ki jih iščete v okviru blagovnih skupin ali po korenih besed kot npr. Mon sam 22 1920, če iščete Samsungov 22?  monitor z resolucijo 1920 x 1080. Iskalanik preverja tako nazive kot opise in vam ponudi ustrezne zadetke.

–      Ustrezni artikel dodaste v košarico in po želji nadaljujete z dodajanjem. Artikle v košarici lahko poljubno izbrišete ali popravite vneseno količino, pri čemer aplikacija sproti preračunava vrednost košarice. Pred oddajo košarice lahko ponudniku napišete tudi osebno sporočilo v polju opombe. Ko oddate košarico potrdite tudi, da ste se seznanili s splošnimi pogoji. Na el. naslov boste prejeli potrdilo, da ste oddali košarico. Na spletni strani ponudnika so z osebno prijavo vselej dostopni podatki o statusu in vsebini košarice.

–      Ponudnik naročilo pregleda (status v obdelavi) in preveri dobavljivost in cene artiklov v košarici in naročnika s predračunom na elektronski naslov obvesti o dobavi in morebitnih dodatnih stroških dostave in odkupa. Za posredovanje podatkov sme ponudnik kontaktirati naročnika na tel. številko in el. naslov, ki ju je naročnik izpolnil ob registraciji. Pogodba o nakupu je dokončno sklenjena, ko naročnik ponudniku potrdi prejeti predračun na elektronski naslov ponudnika. Ponudnik dobavi naročene artikle v skladu s predhodno danimi informacijami na predračunu. Ko je blago odposlano na naslov kupca, se naročilo vodi v statusu zaključeno, stranka pa na el. naslov  prejme navodila, kako ravnati v primeru odstopa od pogodbe v roku, ki ga določa zakon.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga 


Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga brez navedbe vzroka odpove pogodbo, ki je bila sklenjena na daljavo. Rok prične teči z dnevom, ko je kupec blago prevzel. Najkasneje v 30 dneh od obvestila o odpovedi pogodbe mora kupec ponudniku vrniti nepoškodovano kupljeno blago brez odškodnine, pri čemer pa mora nositi neposredne stroške vračila predmeta nakupa. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejema blaga, in sicer na e-naslov info@renovo.si ali pisno na naslov ponudnika. 
Ponudnik kupcu vrne v celoti plačano kupnino takoj, ko je mogoče, vendar najkasneje 30 dni od odpovedi pogodbe.
Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. (napotitev na 43. člen ZVPOT) 

Vračilo ali menjava blaga, ki je bilo kupljeno v trgovini, je mogoče samo po dogovoru s prodajalcem in je predmet možnosti in dobre volje prodajalca.

Obrazec Odstop od pogodbe: 
TUKAJ

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. 
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. 
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. 
Kupec lahko blago v popravilo vrne na pooblaščeni servis, ki je naveden na garancijskem listu. Po dogovoru ga lahko dostavi osebno v prostore ponudnika  ali pa ga na stroške ponudnika in po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom vrne po pošti na naslov ponudnika.

Ponudnik ima pogodbo za prenos paketov sklenjeno s Pošto Slovenije in pošlje kurirja na naslov stranke. 
Drugačen način vračila na stroške ponudnika ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, zato vas prosimo, da upoštevate navodila!

Stvarna napaka

Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.

Artikel ima stvarno napako kadar:

– nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje in je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana
– nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom iste vrste in z izjavami proizvajalca ali pooblaščenega serviserja.

Kako uveljavite stvarno napako:

– izpolnite obrazec Prijava stvarne napake

– obrazec pošlji te naslov info@renovo.si. Po prejemu prijave vas bomo kontaktirali glede prevzema artikla.

Artikel, ki ga pripravite za pošiljanje preko Pošte Slovenije, primerno zapakirajte v originalno embalažo, priložite vse pripadajoče dodatke in obrazec o prijavi stvarne napake.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je paket do kupca prišel fizično poškodovan in kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec zavrne paket na naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita reklamacijski zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov ponudnika. Ponudnik in Pošta Slovenije v čim krajšem času rešita tako reklamacijo in nadomestita poslani paket.

Garancija     

– Garancijski rok  je naveden na garancijskem listu, ki je priložen artiklu. Za obnovljene računalnike in prenosnike je običajni garancijski rok 12 mesecev šteto od dneva prodaje Renovo d.o.o., vgrajene baterije pa imajo 3-mesečni gar. rok šteto od dneva prodaje Renovo d.o.o.

– Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu, ki je naveden na gar. listu.. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. 

– Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in delujočim izdelkom. 
– Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. 
– Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov. 
– Reklamiranemu artiklu obvezno priložite podroben opis napake in kopijo računa in gar. Lista.
– Naslov za vračilo reklamiranih artiklov je prvenstveno pooblaščeni servis, ki je naveden na gar. listu.
– Reklamirani izdelek dobro zavarujte z ustrezno embalažo in polnili, da ne bi prišlo do poškodb med prenosom.    
Ponudnik krije stroške pošiljanja reklamiranega blaga izključno v primeru, ko ga kupec predhodno obvesti o nameravanem pošiljanju in mu ponudnik na njegov naslov pošlje kurirja. Pri izbiri drugih načinov pošiljanja ponudnik ne krije stroškov transporta. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Naslov servisa ponudnika: Renovo d.o.o., Reklamacije, Ljubljanska cesta 21d, 1241 Kamnik.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z 32. Členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS 81/2015, z dne 30.10.2015), podjetje RENOVO d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi jih potrošniki lahko sprožili v skladu s tem zakonom.

Renovo d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev omogoča sklenitev pogodbo na daljavo na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe EU št. 524/2013 EP in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe ED št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

  
 Splošni pogoji za partnerje 

1.Splošno 

1.1. Ta poslovnik ureja poslovanje družbe RENOVO d.o.o. (v nadaljevanju RENOVO) s partnerji.
1.2. Sodelovanje RENOVO s partnerji temelji na načelu pogodbenega odnosa s partnerji.
1.3. RENOVO sodeluje s partnerji, ki ustrezajo pogojem za poslovno sodelovanje.
1.4. Poslovanje RENOVO s partnerji poteka na podlagi tega poslovnika. Dogovori, ki se razlikujejo od tega poslovnika morajo biti sklenjeni v pisni obliki.
1.5. Posamezne navedbe o prodajnih programih RENOVO in opisi produktov ter prospekti so neobvezujoči, razen, če so izrecno označeni kot obvezujoči. RENOVO ne odgovarja za pravilnost objav opisov na svoji spletni strani, zato odgovornost v zvezi z morebitnimi nepravilnostmi ne more biti prevaljena na RENOVO.

2.Pogoji za poslovno sodelovanje

2.1. RENOVO želi sodelovati s partnerji, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
2.2  so uveljavljeni na trgu,
2.3  imajo finančne zmožnosti za izvajanje pričakovanega obsega poslovanja,
2.4  imajo sprejemljiv in z RENOVO programom kompatibilen prodajni program,
2.5  imajo ustrezno usposobljeno prodajno in tehnično osebje,
2.6  imajo ustrezne prostore za prodajo in skladiščenje proizvodov,
2.7  so ustrezno komunikacijsko opremljeni,
2.8  imajo ustrezne reference pri trženju svojega prodajnega programa,
2.9  imajo ustrezno vizijo trženja RENOVO prodajnega programa.
2.10. RENOVO pričakuje od svojih partnerjev minimalni promet (fakturirano neto realizacijo) 10.000,00 EUR letno.

3.Poslovno sodelovanje

3.1. Pred začetkom poslovnega sodelovanja RENOVO preveri partnerjevo izpolnjevanje pogojev iz točke 2. tega poslovnika.
3.2. RENOVO s partnerjem, ki izpolnjuje s poslovnikom določene pogoje za poslovno sodelovanje, sklene Pogodbo o poslovnem sodelovanju.
3.3. RENOVO in partner v pogodbi dogovorita tudi pričakovan letni obseg poslovanja.
3.4. Morebitne spremembe pogodbe o poslovnem sodelovanju se dogovorijo v pisni obliki.
3.5. RENOVO je upravičena pravice in obveznosti iz s partnerji sklenjenih pogodb prenesti na druge družbe.
3.6. Partner bo elemente prodajnih programov tržil izključno po navedenih proizvodnih nazivih, upoštevaje blagovne znamke in določila avtorskega prava in prava intelektualne lastnine. Partner bo svojim strankam dajal informacije in dokumentacijo potrebno za uporabo elementov prodajnih programov.

4.Poslovna skrivnost

4.1. Partner se obveže, da bo varoval poslovne tajnosti, s katerimi se bo spoznal med poslovnim sodelovanjem z RENOVO. To določilo velja tudi po prenehanju poslovnega razmerja.

5.Naročanje

5.1. Na podlagi partnerjevega povpraševanja RENOVO izdela ponudbo, s katero določi naziv, opis, ceno in količino naročenih elementov prodajnih programov. V ponudbi RENOVO določi tudi plačilne pogoje in ostale okoliščine predmetne prodaje. 
5.2. Če ni drugače določeno, ponudba velja 2 (dva) dni. Po izteku ponudbe RENOVO ne jamči več za dobavljivost in cene blaga.
5.3. Naročila, ki se sklicujejo na RENOVO ponudbo se sprejemajo pisno po pošti, preko elektronske pošte, faxa ali preko spletne trgovine B2B. Z uporabo elektronskih komunikacijskih poti stranki soglašata, da imajo tovrstna naročila značaj pisnega naročila.
5.4. V izjemnih primerih je možno tudi telefonsko naročanje, ki mora biti naknadno potrjeno v eni izmed oblik iz prejšnje točke.
5.5. Naročilo naj se sklicuje na RENOVO ponudbo ali pa naj vsebuje podatke o vrsti in količini naročenih proizvodov, podatke o naročniku in podatke o načinu dobave.
5.6. Naročila so nepreklicna.
5.7. RENOVO potrdi prejem naročila z dokumentom Predračun.
5.8. Naročilo bo praviloma obdelano v roku enega delovnega dne.



6.Obveščanje in komunikacija

6.1. RENOVO partnerje informira preko pošte, elektronske pošte, preko spletnega sistema B2B ali preko spletne strani. 
6.2. Elektronska pošta je osnovni in privzeti način komunikacije s partnerji. Vsi zaposleni v RENOVO imajo elektronski naslov. RENOVO pričakuje od partnerjev, da komunicirajo preko svojih uradnih elektronskih naslovov. V primeru nejasnosti glede slednjih, si RENOVO pridržuje pravico, da zahteva pisno potrditev istovetnosti.

7.Naročanje preko sistema B2B

7.1. RENOVO spodbuja partnerje k naročanju preko spletnega sistema B2B.
7.2. Spletna stran B2B posreduje informacije o RENOVO ponudbi. 
7.3. RENOVO pogodbenim partnerjem omogoči dostop do sistema B2B.
7.4. Partner RENOVO sporoči seznam oseb, ki v njegovem imenu uporabljajo B2B.
7.5. Partnerji morajo na ustrezen način hraniti gesla in jih pod nobenim pogojem ne smejo posredovati tretjim osebam. V primeru odtujitve gesel si RENOVO pridržuje pravico do prekinitve poslovnega sodelovanja s partnerjem in povračila škode, ki je zaradi tega nastala.

8.Odprema in prevzem blaga

8.1. RENOVO si pridržuje pravico, da določi minimalni znesek naročila. Za naročila pod minimalnim zneskom naročila, RENOVO lahko zaračunava manipulativne stroške.
8.2. Dobavni rok prične teči s potrditvijo naročila s strani RENOVO, vendar ne pred polno razjasnitvijo podrobnosti izvedbe dobave.
8.3. Dobavni roki so informativni in ne vključujejo nedelovnih dni.
8.4. Pri dobavi blaga RENOVO sama izbere transportno sredstvo oziroma dostavno službo. 
8.5. Partner potrdi prejem blaga s podpisom dobavnice ali drugega ustreznega dokumenta. S tem potrdi količino in vrsto prevzetega blaga. Reklamacije glede količine in vrste blaga morajo biti sporočene v pisni obliki, vendar najkasneje naslednji delovni dan. 
8.6. V primeru osebnega prevzema blaga se mora partnerjev pooblaščeni prevzemnik identificirati in izkazati z ustreznim pooblastilom za prevzem.
8.7. Osebni prevzem poteka v RENOVO skladišču, znotraj delovnega časa, to je od ponedeljka do petka od 8.00 do 16:00 ure.
8.8. Če partner v dveh dneh ne prevzame pripravljenega blaga, si pridržujemo pravico, da blago dostavimo stranki. Pridržujemo si tudi pravico, da stranki zaračunamo skladiščenje neprevzetega blaga.
8.9. Partner mora vse reklamacije v zvezi z dobavo in kvaliteto dobavljenega blaga sporočiti najkasneje naslednji dan po prejemu.
8.10. Reklamacije glede dobavljene opreme se morajo izvršiti skladno z veljavno zakonodajo (Obligacijski zakonik) in drugimi predpisi, ki urejajo to področje.
8.11. Stroški poštnine so vsakokrat prikazani na ponudbi prodajalca. Poštnina je brezplačna za pošiljke z vrednostjo nad 200 EUR (brez DDV) za novo blago in nad 100 EUR (brez DDV) za obnovljeno blago.


9.Plačilni pogoji

9.1. Partnerji plačujejo blago po predračunu, najmanj en dan pred dobavo blaga.
9.2. RENOVO lahko po lastni presoji partnerjem odobri odlog plačila in kreditni limit.
9.3. V primeru odobritve kreditnega limita lahko partner naročeno blago plača z odloženim plačilom. Rok plačila je zapisan na fakturi.
9.4. V višino kreditnega limita se vštevajo vse neporavnane obveznosti in vsa še nedobavljena naročila PARTNERJA.
9.5. Plačila se izvajajo z nalogom za vplačilo, ki se sklicuje na številko dokumenta, ki je osnova za plačilo.
9.6. V primeru nejasnosti in plačilih brez sklica si RENOVO pridržuje pravico, da najprej zapira najstarejše terjatve.
9.7. V primeru zamude s plačilom je RENOVO upravičena obračunati zakonske zamudne obresti.
9.8. RENOVO si pridržuje pravico, da v primeru partnerjeve zamude s plačili, prekine vse poslovne odnose s partnerjem.

10.Odloženo plačilo in zavarovanje plačila

10.1. Kreditni limit odobri direktor RENOVO na podlagi bonitete partnerja, dosedanjega poslovnega sodelovanja, plana za tekoče leto, ter predloženih instrumentov zavarovanja plačila.
10.2. RENOVO v primeru odloženega plačila od kupca zahteva zavarovanje plačil z ustreznim instrumentom zavarovanja plačila (menica, bančna garancija prvovrstne banke na prvi poziv, poroštvo, hipoteka, potrjen nepreklicni dokumentarni akreditiv pri prvovrstni poslovni banki).

11.Garancija

11.1. Za blago, za katerega je izdana garancija za brezhibno delovanje stvari, RENOVO ob izpolnjevanju garancijskih pogojev v garancijskem roku jamči za brezhibno delovanje. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga končnemu kupcu.

Garancijski rok  je naveden na garancijskem listu, ki je priložen artiklu. Za obnovljene računalnike in prenosnike je običajni garancijski rok 12 mesecev, vgrajene baterije pa imajo 3-mesečni gar. rok.


11.2. Če blago sprejme v reklamacijo partner, ga je dolžan še isti dan, vendar najkasneje naslednji delovni dan, posredovati pooblaščenemu servisu. V kolikor partner ta rok prekorači in servis zaradi posledično krajšega roka za popravilo popravila ne izvede pravočasno, je partner dolžan povrniti morebiten strošek nadomestila blaga z novim blagom oziroma vračila kupnine ter vso škodo, ki pri tem nastane. 

12.Končne določbe

12.1. Vsakokratni poslovnik velja za vse partnerje, ki stopajo v razmerje z RENOVO neposredno. Šteje se, da je poslovni partner seznanjen s poslovnikom in nanj pristaja, s tem ko podpiše pogodbo o poslovnem sodelovanju oziroma poda RENOVO naročilo.
12.2. Za poslovanje s poslovnimi partnerji veljajo izključno pogoji navedeni v teh splošnih pogojih, razen če v Pogodbi o poslovnem sodelovanju ali v aneksu k pogodbi ni drugače določeno. Drugačni dogovori brez pisnega dogovora ne morejo biti veljavni.
13.3. Splošni pogoji stopijo v veljavo v petnajstih dneh po objavi in veljajo do objave novih. Naročila bodo vselej obravnavana skladno s trenutno veljavnimi splošnimi pogoji.

Kamnik, 01.03.2022

RENOVO d.o.o.
Nela Perko, direktorica